.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انباشت زباله چهره بابل را زشت کرده است

فرماندار بابل گفت: متاسفانه انباشت زباله در نقاط مختلف این شهر چهره بابل را زشت و ناهمگون کرده است.
یدالله افشار مقدم در جلسه طرح جامع مدیریت پسماند شهرستان بابل اظهار داشت: چنانچه زباله‌های بابل ساماندهی نشود سبب به وجود آمدن مشکلات زیست محیطی شده که سلامتی مردم را در معرض خطر قرار می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: از اداره محیط زیست بابل می‌خواهیم به جدیت این طرح را دنبال کرده و حتی در صورت لزوم به درب منازل مردم مراجعه کرده و آموزش‌های صحیح را برای اطلاع رسانی و تفکیک زباله به مردم ارائه کند.

وی افزود: با تشکیل و پیگیری جلسات مختلف برای رفع مشکل زباله بابل امیدواریم بزودی مشکل زباله این شهرستان برطرف شود.

افشارمقدم بیان کرد: در حال حاضر احداث نیروگاه زباله سوز در شهرستان بابل که یکی از طرح‌های مهم و ضروری شهرستان است به تصویب رسیده و برای تأیید نهایی به استان و کشور ارجاع شده تا بزودی در بابل اجرا شود.

فرماندار بابل افزود: در حال حاضر به هر نقطه از شهرستان بابل مراجعه کنید با مشکل انباشت زباله مواجه شده که این مسئله در دراز مدت سبب به وجود آمدن شرایط بدی در شهرستان شده که باید یک برنامه اساسی در راستای ساماندهی وضعیت زباله بابل تهیه و تنظیم شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌هایی که از بخش خصوصی در این زمینه ارائه شود در صورتی که به شکل سودمند و قابل کاربردی باشند مورد استقبال فرمانداری بابل قرار گرفته و از این طرح‌ها برای خدمات‌ رسانی به مردم شهرستان بابل حمایت می‌کنیم تا روزی شاهد شهری پاک و عاری از زباله باشیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 22 مهر 1389
آقاي افشار مقدم اين و به دوست جون جونيت مشهدي دكتر كريمي بگو كه متاسفانه ......
شهروند بابلي 22 مهر 1389
اين به اين معنا است که نمايندگان محترم شهرمان به جاي اينکه پيگير مشکلات شهر باشند بيشتر به رايزني خود مشغول هستند که خدايي ناکرده در اين دوره شکست بخورند کار شهري هم اگه انجام نشه زياد مهم نيست چون کسي هم نمي ياد که اعتراض کنه و آنها هم کار خودشان را انجام مي دهند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.822 seconds.